loading...
سیر و سفر
مارکوپولو بازدید : 65 سه شنبه 12 آذر 1398 نظرات (0)

شاید شما هم شنیده باشید که هزینه تفریحات در دبی گران است من به تازگی تور دبی خریدم و به دبی سفر کردم و واقعا به نظر من هزینه تفریحات در دبی گران بود ولی متوجه شدم که اگر از قبل برای سفرم برنامه ریزی می کردم، می تونستم از تفریحات خیلی بیشتری استفاده کنم. در سرچ هایم در گوگل به آدرس وبسایت آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی هدایت شدم و در آن مطلبی به چشمم خورد که دوست داشتم پیشنهاد کنم شما هم مطلبشون رو بخونید. سفرتون خوش

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 675
  • بازدید کلی : 4,170